vrijdag 21 januari 2011

Koken

Waar ik het nog niet over gehad heb: koken. Vóór lief kon ik wel een beetje koken maar hij heeft mij wel van de schrik afgeholpen om van alles uit te proberen. Met succes. Regelmatig koken we samen (vooral in het weekend). En ik heb al een paar keren volledig alleen voor hem iets klaargemaakt. En hij vond het lekker. Wel grappig is dat ik net dezelfde erge criticus over mijn eigen "kookkunsten" ben geworden als hij.
Wat we al gemaakt hebben? Verschillende varianten van wok (o.a. met kokosmelk), chili con carne, eend met groenten, currysaus, zoetzure saus, walnotensaus, etc.

6 opmerkingen:

  1. Hmm, ik wil wel eens komen eten bij jullie! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die schrik had ik ook! Maar ik moet wel zeggen dat ik voor ik op kot ging (september 2009) alleen maar pasta kon koken! Op een jaar tijd heb ik echt een paar lekkere gemaakt, met de kotgenote als critici. Meestal goed bevonden, maar 'k moet zeggen dat er ook enkele fails inzaten:D

    Zin om eens receptjes uit te wisselen, ooit? Mijn kotgenoten zijn altijd blij met wok;). In ruil geef ik ook iets, maar 't is wel altijd simpel hè!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké! We spreken dat verder af op/na 1 feb!;)

    BeantwoordenVerwijderen