zondag 9 januari 2011

Lief

Lief kwam in mijn leven toen ik het totaal niet verwachtte. Niet dat je dat ooit kan plannen maar je weet wel wat ik bedoel. Ik was nog niet lang over mijn ex heen. En ik ging sinds een paar maanden weer veel weg. O.a. naar festivals en op één van die festivals nl. Pukkelpop (2009) heb ik hem dus leren kennen. Grappig is dat ik daarvóór al over hem gehoord had want hij is een goeie vriend van twee vriendinnen van mij. Maar op het bewuste festival kwamen wij vaak samen op de plek waar die twee vriendinnen dus vrijwilligerswerk deden. Altijd toevallig. Ik denk dat we elkaar die drie dagen van Pukkelpop zo'n 6 à 7 keer hebben gezien. Nadien begonnen we te mailen en ook af te spreken. En we zijn nu sinds een jaar en 3 maanden een koppeltje.
Ik wil niet melig klinken maar wil wel zeggen dat ik nog nooit iemand zoals hem heb gekend. Ik kan volledig mezelf zijn bij hem. 200%. Gelukkig heb ik wel zulke vriendinnen maar ik bedoelde dus dat ik nog nooit een lief had waar ik volledig mezelf bij kan zijn.

4 opmerkingen:

  1. Fijn! Liefde met een grote L, zoals het hoort :)
    Geniet van mekaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Nadia: thanks en idd met een heel grote L :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! (en hoopgevend, dat ook ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Elke: hé dankjewel dat je komt kijken. Ik was wel duidelijk in mijn bericht op je blog hé ;). Tot "ziens"? Kom gerust terug ;)

    BeantwoordenVerwijderen