zondag 30 januari 2011

Zoetebekje

Ja, ik ben een zoetebekje en omdat lief zei dat ik daar nog niet over geblogd had ... here we go. Ik zeg altijd maar dat ik daar geen tijd voor heb, maar zo aan het begin van een semester heb ik eigenlijk wel nog tijd. We hebben dan nog niet veel om te herhalen en nog geen werkjes opgekregen namelijk. Dus dacht ik na die mislukking van mijn muffins een aantal maanden geleden ... (2 x!) ... en ja , ik voel mij daar slecht over, haha, van opnieuw te beginnen. Kent iemand een heel goed maar dan ook echt een heel heel goed (en gemakkelijk) recept voor muffins? Ondertussen kocht ik ook zo'n speciale bakplaat en al ... met vormpjes ...

7 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je bij @endimi wel een goei recept vindt ;-)

    Heb je nu geen nieuwe achtergrond hier? Ziet er goed uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks, Nadia! Jep, nieuwe achtergrond zodat het een mooier geheel is als ik foto's post en ben van plan om dat vaker te doen (is ook leuker voor de lezers, denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier kan ik je niet bij helpen, heb dat nog nooit gemaakt. Ben nu wel bezig aan wortelsoep en straks appelcake. (en ja, dan stelt zich de vraag waarom ik aan de computer zit. juist...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Appelcake, nog zo'n idee. En waarom je aan de computer zit ... dat moet toch bakken (cake)? En pruttelen (soep). Een uitleg voor alles hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een speciale bakvorm, in roosjes;) Ik heb er zelfs over geblogd: http://hetmaggeennaamhebben.blogspot.com/search/label/Ik%20at%20dit%20en%20jij%20niet

    Wel geen receptje. Dat van hierboven was uit een pakje (niet doen!). Ik heb ooit nutellamuffins geprobeerd, maar dat recept staat nog niet op punt... Als dat moment er is, breng ik het wel op de markt:p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het boekje 500 cupcakes, die vind je o.a. in het Boekenvoordeel, staan makkelijke en ook moeilijkere receptjes in voor cakejes! (In dezelfde reeks heb je ook 500 koekjes!)

    BeantwoordenVerwijderen