zaterdag 19 maart 2011

Vandaag en eens niet in puntjes

Vandaag hebben we een bezoekje gebracht aan mijn nicht, haar man en hun 2 kids. Ik had een paar cadeautjes gekocht voor hen: een prentenboek, een kleurrijk zakje om spulletjes in te steken, wat lintjes (mijn nicht volgt een naaicursus) en een geurzakje. Ik had haar kinderen nog niet gezien. Ze zijn 3 en 5 jaar. Dat gebeurt als je een grote familie hebt en elkaar de laatste 10 jaar enkel op trouwfeesten en spijtig genoeg ook op 2 begrafenissen (bomma & bompa) ziet. Dan zie je je achterneefjes en -nichtjes niet. Zeker niet als de meesten verder dan een uur rijden, wonen. Maar het was leuk! Ik had hun nieuw huis dus ook nog niet gezien. Ze wonen er al bijna een jaar! En ik heb weer wat inspiratie opgedaan voor de inrichting van mijn huis.
Daarna trokken lief en ik richting IKEA voor Zweudse balletjes, lekkerrr. En daar heb ik een felblauw badmatje en onderzettertjes gekocht. Ook gekeken voor een wit tafeltje en een groene tuinstoel maar die hadden ze niet in voorraad. Het was een leuke dag!

2 opmerkingen: