zondag 17 april 2011

Weekend

Terwijl lief naar Formule 1 kijkt (en ik met een half oog meekijk), typ ik dit logje. Gisteren was weer een leuke dag. 's Morgens ben ik even gaan werken (3 u.) maar het was niet zo heel erg druk. 's Middags zijn we even 't stad in geweest. Uiteindelijk kwamen we uit bij een optreden in ons favoriete cd-winkeltje. Nice! Daarna deden we nog een terrasje. Waar ik met een half oor meeluisterde naar de conversatie langs ons. Hilarisch was die! Lief lach ook plat van het lachen toen ik het hem later vertelde. We hebben geen boeken gescoord in de tweedehandswinkel waar we vaak langsgaan, geen kleren geshopt maar wel veel mensen bekeken. 's Avonds spraken we met 5'en af in ons cafeetje in H. En nu kijkt lief dus Formule 1 met zijn kat op zijn schoot. P ligt mooi in een bolletje te slapen. Lief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten