vrijdag 27 mei 2011

Verbouwing

Gisteren om 20 u. stond onze aannemer voor de deur. De architect was met de mama nog vlug even naar het huis gaan kijken. Ik kon niet mee want ik was onderweg naar huis, na een goed examen. De aannemer had ik nog nooit gezien. Sympathieke rustige man! Fijn! Liever zo dan een hevig type.
En ongeveer een uurtje later was het al gebeurd. Het contract was getekend! De aannemer had liever geen glaasje wijn en ging naar huis. Hij was heel moe want het was een hele drukke week geweest. Maar onze architect, lief, mijn ouders en ik dronken een glaasje wijn op "het begin". En net toen we klonken zei de mama "kijk, Lies, een regenboog!". Toeval of niet maar nadat we de eerste keer in mijn huisje gingen kijken, was er ook een mooie regenboog! De architect trok er zelfs een foto van voor mij en ging hem mailen ... leuk!

4 opmerkingen: