woensdag 25 mei 2011

Wat mij blij maakt

- dat mensen zo meeleven met mijn verbouwing & huisje
- smsjes krijgen hoe mijn blok verloopt
- dat de koffie klaarstaat 's morgens
- het mooie weer!
- dat ik veel minder in paniek geraak als 3 jaar geleden
- lief
- mijn vriend(inn)en
- goeie boeken (bezig in "Het mooie ongrijpbare meisje" en "De eerste dag")
- mijn achterneefje ook al zie ik hem niet zo veel
- mijn huisje
- en vooruitgang in de verbouwing
- pakjes met de post
- goed slapen 's nachts en uitgeslapen wakker worden
- cdtjes, optredens & festivals
- op reis gaan (méér dan een paar dagen)
- maar ook citytrips naar bijv. Londen, Barcelona, ...
- maar ook Amsterdam of Rotterdam
- winegums
- dat mijn dieet werkt (let op de opeenvolging van mijn puntjes!)
- relaxen in de tuin
- zonnen
- leuke spulletjes met korting vinden (voor in mijn huis)
- voelen dat alles klopt in mijn leven ...

13 opmerkingen:

  1. Een winegumsdieet?! Dat wil ik ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, maar die eet ik nu bijna niet :)
    was wat ironie in mijn opsomming geslopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een goed boek : Een lichte koude huivering _ karin Slaughter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winegums! Als je studeert heb je af en toe een bloksnoepje nodig, niet?
    Hier op min bureau staat zo'n pot met snoepjes, bloksnoepjes. Als de kinderen aan hun huiswerk beginnen, komen ze afgelopen achter een bloksnoepje (de leperds);-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. had vorige donderdag een zak gehaald en die was na een dag al op. dus kwestie van diëten ben ik er geen meer gaan halen :). wat zijn leperds?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leep zijn ken je dat? Leep = gehaaid, opportunistisch maar dan minder negatief, eigenlijk goed bedoeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Storm: ach ja, dacht dat het dialect was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat alles klopt in je leven. Ja, maar dat wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmmmm winegums. En muizen. En zuurtjes. En ...

    Niks leuker dan een leven dat klopt. Ik hoop er ook op, blij dat jij het al hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat was de laaste jaren wel wat anders. eigenlijk door mijn vorige relatie (en zijn vriendenkliek).

    BeantwoordenVerwijderen