maandag 22 augustus 2011

Verbouwing

Ik schrijf dit logje om mijn gedachten te verzetten. Vandaag ben ik teruggekomen van het werk omdat het mij echt niet ging. Morgen neem ik ook een dag vrij.
Dus here we go: de verbouwing ...

Dag 1: dinsdag 16/08
Afbraak:
- Muur in hoofdbouw
- Schouwen op eerste verdieping
- Helft achterbouw

Dag 2: woensdag 17/08 
Afbraak:
- Rest achterbouw
- Schouw op dak
- Vloeren

Dag 3: vrijdag 19/08
- Grond onder vloeren uitschuppen tot ongeveer 40 cm diep
- Waar nieuwe achterbouw komt verder uitgraven (met kleine graafmachine)

Dag 4: maandag 22/08
- Funderingen uitschuppen
- Wachtbuizen en buizen van riolering plaatsen

Het gaat gewéldig goed vooruit!
Foto's post ik nog weleens. Beloofd.

2 opmerkingen:

  1. Dat gaat precies goed vooruit! Druk en strak schema! Doen jullie het zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben veel zelf afgebroken en gedaan maar dit dus niet. Zo vlug zouden wij het niet kunnen. We zouden het sowieso niet kunnen. Niet sterk genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen