vrijdag 9 september 2011

I count my blessings every day ...

Woensdag rond half 9 begon voor mij de rest van mijn leven. En dat bedoel ik op de meest positieve manier. Ik kreeg iets aangereikt. Iets spiritueels. Via een goeie vriendin van een goeie vriendin. En het heeft mij ontzettend veranderd. En doet dat nog steeds. Ik kan K niet genoeg bedanken voor wat ze voor mij heeft gedaan. En vriendin H ook niet omdat ze mij naar haar heeft geleid. I count my blessings every day ...
Wat een gewéldige vriendenkring heb ik toch! Super toffe en unieke mensen, allemaal!

2 opmerkingen:

  1. En als ge zoiets schrijft, word ik wel heel nieuwsgierig wat voor spiritueel iets dat dan wel mag zijn... Hopelijk vertel je er ons nog wel eens over?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch niet. het was iets speciaal en dat blijft het ook ...

    BeantwoordenVerwijderen