donderdag 6 oktober 2011

Zingen

Man man wat een week! Over puntje 1 kan ik voorlopig nog niets zeggen. Maar puntje 2 = zangles. Dat was gewoon een "boenk erop-beslissing"! Ik houd zo van zingen! Waarom heb ik dat 11 jaar uitgesteld?
Ik heb huiswerk meegekregen. En ik moest een test doen. Ja ja, een liedje kiezen en dan zo zonder begeleiding zingen. Zenuwen! Maar het was goed! Ik heb een stem die toonvast is. Oef! Maar ik mag leren met meer variatie zingen en luider! Ze vroeg of ik altijd zo zong? Ik van neen, natuurlijk niet.
Mijn 1ste liedje wordt Samson van Regina Spector! Zalig!

2 opmerkingen:

  1. Allé jong, nu ben ik wel wat jaloers. Want als er iets is wat ik absoluut niet kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je beslist hebt om die zanglessen te volgen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen