zondag 20 november 2011

Inni

Gisteren maakte ik iets moois mee. Ik had weken van te voren een ticket kunnen bemachtigen voor Inni, de concertfilm van Sigur Rós. Ik ben al héél erg lang een die hard fan en was heel blij dat ik kon gaan. Het was dan ook op een super mooie locatie, Zaal België in Hasselt. Ik heb mensen van andere provincies hetzelfde horen beweren. Zaal België had hun grote zaal heel mooi ingedeeld. Zwarte doeken hingen in het midden waardoor je je in een knusse huiskamer waande, een soort black box. Enige minpuntje: in die zaal waren geen stoelen waardoor je ofwel 2 u. lang moest rechtstaan ofwel 2 u. lang jezelf in 87 bochten wringen om in kleermakerszit te blijven zitten. Maar ... de film was p r a c h t i g! Natuurlijk kocht ik vorige week al de speciale editie met de 2 live cd's en de film. Maar ik heb dus even gewacht met hem te bekijken. Het was die 6 euro méér dan waard! Nadien lieten ze nog de 2 docu's zien in andere zalen. Maar die heb ik vroeger reeds gekocht. En we waren een beetje moe dus zijn we doorgegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten