zondag 4 december 2011

Zo zie je maar ...

Ik had zoveel plannen voor dit weekend. Ik wou koffietjes gaan drinken in één van de vier koffiebars in H. En wat rondlopen natuurlijk. Samen met lief. Ik wou naar Handmade in Belgium. En dat zou mijn vierde keer worden. Ik wou samen boodschappen doen en koken. En natuurlijk blijven logeren bij lief. Ik wou zondagnamiddag gaan wandelen. En dvd'tjes kijken met warme chocolademelk. Ik wou ...

Een keelontsteking op donderdag bracht andere plannen. Uren slapen en rusten. En niet logeren bij lief maar wel thuisblijven. Een filmpje heb ik namiddag wel gekeken. En warme chocomelk bracht lief mee. Maar geen wandelingen, geen Handmade in Belgium en geen shopmomenten in H.
Zo zie je maar, weekends kunnen ook anders lopen.

1 opmerking:

  1. Ziek zijn kan ook eens deugd doen: luieren en niks doen zijn dan toegestaan, terwijl we anders van hot naar her en terug moeten. Rust maar flink uit zodat je volgend weekend wel weer leuke dingen kan gaan doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen