zaterdag 7 april 2012

Count your blessings

Count your blessings is een idee van Anki.

1 Gisteren had ik een super dagje met lief in Leuven.

2 De verbouwing gaat weer ontzettend goed vooruit.

3 Deze week hadden we een paar zonnige dagen.

4 Ik ben 4,5 kg kwijt.

5 Waarvan 2,5 kg door te stoppen met Cola Light, Cola, Fanta en Sprite.

6 Dag 16 it is.

7 Weer een goed boek gevonden: "De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween" van Jonas Jonasson. Ik was even gestopt met lezen maar ben nu weer helemaal mee met het verhaal.

5 opmerkingen:

  1. De 100-jarige man... vond ik achteraf gezien toch wat tegenvallen (al is de cover wel heel mooi, maar dat is natuurlijk geen indicatie voor een goed boek ;-) ). Ik vond het op den duur nogal ongeloofwaardig, al heb ik het wel uitgelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was eerder gestopt op blz. 70 (ook o.w.v. weinig tijd om te lezen) maar de laatste dagen zit ik veel meer in het verhaal.

      Verwijderen
  2. Mijn eerste gedacht was: amai dan moet je wel vééééél frisdrank hebben gedronken, als je er al zoveel mee bent afevallen!
    Van het boek heb ik al veel goeds gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 1 liter Cola Light per dag ... maar het is door dat in stand houden van zoetigheid dat ik nog méér zoete dingen at. En da's nu veel minder dus.

      Verwijderen
    2. Het boek is een echte hype ;)

      Verwijderen