zaterdag 14 april 2012

Count your blessings

Count your blessings is een idee van Anki.

1 Gisteren heb ik 2 u. op een terrasje in de zon gezeten in het gezelschap van een hoogzwangere vriendin.

2 En die vriendin was blij met mijn boeketje voor haar.

3 Gisteren pakte ik 7 dozen in voor de verhuis van augustus (ongeveer).

4 En ik vond dat super leuk!

5 Ik begon weer in een goed boek. "Een volmaakte dag" van Melania Mazzucco.

6 Laatst vond ik 3 cd's voor 20 euro. En allemaal cd's die ik al even wou hebben: Angus & Julia Stone, Intergalactic lovers en Eels bij Bilbo in Leuven.

7 De zon schijnt!

8 Ik heb sinds gisteren een kapsel dat nog nooit zo kort is geweest. And I like it! Very much!

9 Ik vorder goed in "De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween" van Jonas Jonasson. P. 145 it is.

10 Volgende week beginnen ze aan de isolatieplaten en de vloerverwarming. Yes!


Veel blessings, maar het was dan ook een hele leuke week!

2 opmerkingen: