vrijdag 27 april 2012

In een notendop

Een tijd heb ik het geprobeerd ... niet schrijven over mijn job en studies. Maar ik kan er niet over zwijgen als in ... ik praat (lees: schrijf) er véél te graag over. Dus een update ... here we go.

- Ondertussen ben ik in februari, maart en april alweer geslaagd voor 3 examens!
- Deden we met 6 in totaal op het werk een groot project. Tijdens de jeugdboekenweek kwamen 1700 kinderen op 2,5 weken naar onze bib! Het thema was dieren maar dat wisten jullie ongetwijfeld al (nationaal thema). We verzonnen deze keer zelf wat we gingen doen voor de kinderen. Het werd een verhaal voorlezen (5 verschillende verhalen), een masker knutselen (5 verschillende dierenmaskers), boeken uitzoeken voor Lees 1 7 en een tentoonstelling (van spinnen, vlinders en torren) bezoeken.
Een hele boterham maar ze vonden hem "lekker"! Het was feest voor de jeugd en dat moest dus geweten zijn!
- Ook deed ik van januari tot mei nog 10 rondleidingen van 45 min. voor 8-jarigen waarbij ook nog 1,5 u. spelletjes begeleid werden (door mezelve). Dikke fun!!
- Ondertussen is ook mijn casestudy bijna af.
- En moet ik nog maar 8 lessen (van 4 uren) volgen!
- En nog 2 examens maken.
- Een verdediging in de vorm van een presentatie van mijn casestudy.
- En een groepsupervisie van alle stages.
- Ah ja en ik deed nog 50 u. stage (wat bijgeteld bij oktober en november op 100 u. komt).

Ik tel al af tot 15 juni. Dan wordt het laatste werkstuk (een reflectie over de 3 stages) afgegeven.
En natuurlijk tot augustus/september wanneer ik kan verhuizen!!

2 opmerkingen:

  1. Zie je hoe kan je nu niet willen bloggen over iets wat zo'n groot deel van je dagelijks leven uitmaakt en wat je zo graag doet :) Het plezier straalt er gewoon vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen