vrijdag 29 juni 2012

Count your blessings

Count your blessings is een idee van Anki.

1 Het afsteken van het behang op de allerlaatste muur vordert!

2 Ik heb terug echte vrije tijd!

3 Lief en ik gaan samenwonen in september!!!

4 De vloerders komen nog voor het bouwverlof de tegels beneden plaatsen.

5 Het laminaat op de eerste verdieping wordt ook in die periode gelegd.

6 Het wordt krap maar ik geloof nog altijd dat ik kan verhuizen begin augustus.
Het wordt eind augustus ...

7 Dat betekent dat ik geloof dat alle vakmensen hun beloftes nakomen.

8 Straks eindelijk proclamatie!

9 Hier staan al 18 dozen ingepakt.

10 En de meubels van lief en mij hebben we ook al een plekje gegeven in het huis.

11 Summer, here we come!

1 opmerking:

  1. Hele leuke vooruitzichten! Ook al is de verhuis een maand uitgesteld, dan hoef je er ook weer niet al te lang alleen te wonen.

    BeantwoordenVerwijderen