zondag 7 oktober 2012

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.

1 Ik verjaarde en vierde dat goed.

2 Volgende week geef ik de eerste twee rondleidingen (maandag + dinsdag). Daarna zijn er opdrachten om te begeleiden. Ik heb er zin in!

3 Gisteren was het kuisdag. Stofzuigen. Dweilen. Containerpark. En het weer was solidair. De hele dag regen! Ik ben blij dat ik nu een eigen huishouden heb ook al moet ik er nog aan wennen.

4  Het wordt hier een plek waar veel wordt afgesproken met vrienden. Wat ik leuk vind!

5 Ik heb radio 1 herontdekt. Vroeger stond dat al vaak op (auto). Maar nu kan ik zelf mijn radiozender kiezen. Geen Klara meer (bij ouders thuis).

6 Er is werkende (vloer)verwarming thuis! Geen koude meer thuis.

7 En er is een wc boven in de badkamer. Eerst had ik enkel eentje beneden.

8 Het huis staat nu vol plantjes. Counting: zes!

9 We zijn bezig om een hele mooie oude (gekregen) lamp op te hangen. Sommige stukken moeten vervangen worden. Vier mensen (elektricien, de mama, een kameraad en lief) geven raad. Het komt in orde!

10 Vandaag wordt een rustig dagje. Nice!

11 Happy!

2 opmerkingen: