zondag 4 november 2012

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.

1 Ik zit alweer op pagina 175 van deel 3, Spotgaai, van Collins. Vlammen is uit.

2 Ik mocht een leuk feestje meemaken voor de opa die 88 werd! Heerlijk uit eten en een opa die blinkoogjes had. Zalig toch? Ook was de ganse familie weer bij elkaar hetgeen de laatste jaren slechts zo'n 2 tot 3 keer/jaar gebeurt. 16 mensen zijn dat!

3 Mijn gesprek met mijn promotor ging super goed. Het verslag (twee zelfs) is geschreven. Morgen doorsturen. Check!

4 Ik had onverwacht een weekje vrij (sinds maandagmiddag) waardoor ik veel tijd in mijn thesis kon steken en ik eindelijk terug een beetje op schema zit.

5 Veel tijd ook in mijn vaste koffiebar doorgebracht. Pauzes!

6 Ook een keer iets kleins gaan eten met de mama. Wat al een tijdje geleden was.

7 VEEL geslapen. Uitgeslapen.

8 Volgende week gebeurt er weer wat in het huis! Spannend.

9 Veel gelezen.

10 Happy!

2 opmerkingen: