zondag 23 juni 2013

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw

1 Nog altijd heel blij met mijn onderscheiding voor mijn thesis.

2 Vrijdag was er een hele leuke proclamatie.

3 Zaterdag een banjodemo.

4 Vandaag bezoek van de tante, nonkel en de ouders. Lief kookt. En het wordt weer heerlijk!

5 Vrijdag zag ik goeie vriendin A terug. Super goed gelachen.

6 The Killing S1: afleveringen 3, 4, 5, 6, 7 en 8 vlogen erdoor deze week. Zalige serie!

7 In zes boeken bezig. Eentje voor een project voor jongeren (via mijn werk) waarvoor ik vrijwilliger ben. Een lezende en beoordelende vrijwilliger. Zit aan jongerenboek twee. Nummer één was:
- Soulmates. Het verhaal van Crystal (Joss Stirling)
Nummer twee: Dromen (Becca Fitzpatrick)
De eerste valt best mee. De tweede is een tegenvaller.

8 De andere boeken: zie Goodreads!

9 Voor de rest is het nog serieus slaap inhalen wat ik doe.

1 opmerking: