zondag 5 januari 2014

Van een gebreide colsjaal tot een gehaakte muts in een jaar

In november 2012 begon ik te breien. In onze favo koffiebar komen veel leuke mensen. Eentje daarvan begon samen met vier mensen een haakclubje. Daar kon je ook wel breien maar de organisator was compleet into haken en gaf er tips over. Dus ik schakelde over op haken en ontdekte dat dat veel fijner is. En makkelijker om overal mee naartoe te nemen. Zo haakte ik tijdens lange treinreizen (max. = 6 u. op 1 dag). Later nam ik zelfs een keertje mijn werkje mee naar het strand. Daar kreeg ik wel héle rare blikken. Maar I didn't care. Ik houd gewoon van haken! Ondertussen haakte ik drie sjaals, drie mutsen, drie colsjaals en breide ik één colsjaal. Ja, ik maakte die ene gebreide colsjaal dus wel af. Ik haak niet elke dag. Soms zijn er een aantal weken dat ik niet haak. Maar sinds december 2012 heb ik de smaak dus wel te pakken. Haken werd een nieuwe hobby!

Hiermee begon alles: de gebreide colsjaal!
Eén van de sjaals. Het smalste en kortste.
En hiermee schreef ik dus opnieuw een langer stukje ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten