maandag 27 juni 2011

Dag 2: Genk on Stage

Op dag 2 zag ik achtereenvolgens:
- Tom Helsen: leuk maar bizarre maar goeie humor, al lijk ik ik de enige die dat vindt. Zijn bindteksten ken ik vanbuiten doordat ik hem al zo vaak zag optreden.
- DeWolff: goed maar was er niet voor in the mood.
- Marble Sounds: fantastisch! Zag hen laatst in een zaal en toen waren ze nog beter!
- An Pierlé & White Velvet: wegens al sinds 1996 fan zijnde, kon dit gewoon niet stuk voor mij!!
- Amatorski: zeer mooi maar spijtig dat de mix niet goed werd gedaan! Hoorde geen "lagen" ...
- Balkan Beatbox: als mijn gezelschap niet even wou luisteren, was ik gaan lopen ... absoluut niet mijn ding.
Zeer leuke festivaldagen achter de rug! Fijn gezelschap ook! Het weer is uiteindelijk (na een uur of 2 regen) toch nog heel fel meegevallen. Vooral de zondag dan. En lief heb ik toch ook even gezien *smile*

6 opmerkingen:

  1. Op naar rock herk ( voor mij dan toch )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel misschien komen we nog af V ;) (maar na een hele dag rijden, vrees ik van niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Storm: het volgende is Pukkelpop pas ;) ... sparen hé voor de verbouwing ;) gelukkig zijn er ook wel wat lokale (gratis) festivalletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeh an pierlé, die zou ik ook wel eens willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zag haar al heel vaak en ze is absoluut gewéldig live!

    BeantwoordenVerwijderen