zondag 26 juni 2011

Verslag Genk on Stage

Gisteren trokken we naar Genk on Stage in Limburg. Lief moest daar werken dus heb ik de hele dag met vriendin V opgetrokken. Anders waren we met drie geweest. Om 17 u. waren we al daar voor het eerste optreden van de dag. Het laatste zou beginnen om 24 u. Dus achtereenvolgens zagen we:
- Jacky K (Bwa ...)
- Sherman (Aanrader)
- Sabina Toll (Heel erg grappig!)
- The Galacticos (Verschrikkelijk slecht. "Dikke nekken" van Limburg ...)
- Moss (!!)
- Arquettes (Ok)
- Little Trouble Kids (Zero!)
- Broken Glass Heroes (Super maar gedurende de helft van het optreden slecht geluid)
- SX (Verschrikkelijk zalig!!!)
- Mintzkov (Mooi!)
- Gabriel Rios (O.a. een heel mooie versie van Broad Daylight!!)
- Balthazar (Wauw!! Zag hen nu een derde keer. In 2008 en ook in 2010. Ze groeien hard!)
Voor méér dan dit "puntensysteem" (tussen haakjes) heb ik geen fut voor het ogenblik.
Na Balthazar was het 1 u. en tijd om naar huis te gaan en nog even dag tegen lief te zeggen die zich kapot had gewerkt trouwens. Mijn knietjes waren ook niet veel meer waard ...
Straks terug voor een tweede dag Genk on Stage.

2 opmerkingen:

  1. cd van Balthazar steekt weer in mijn cd-speler ! Wiihaaaa...
    Zo zalig als ze allemaal tegelijk zingen !! Is toch wel 1 van mijn favo-live-bands geworden

    SX : jammer dat ik ze vorig jaar op AFF niet heb kunnen zien want weet nu pas dat ik toen iets serieus goeds gemist heb

    Moss : I want to see them again ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bathazar gezien op de nachten. Goed. Een bende jonge honden maar toch iets teveel streken!

    BeantwoordenVerwijderen