woensdag 22 juni 2011

Dieet

Ik denk dat ik na een uur nadenken wel een thema weet: mijn dieet. Dus de eventuele mannen die mijn blog lezen, wat er al niet veel gaan zijn, vermoed ik, laat dit logje maar varen, hoor ...

Vorig jaar rond oktober ging ik voor de eerste keer sinds 2007 terug op dieet. Ik wou 12 kg kwijt. Ooit ben ik in 2005 bijna 30 kg kwijtgeraakt en ik was er, in oktober dus, al 17 bijgekomen. Dat dieet mislukte. Ik viel wel 4 kg af maar kwam er 8 kg bij ...
Dit jaar heb ik al 3 keer een dieet gevolgd. En elke keer val ik 2 kg af maar kom er ook terug 2 bij. Tot 3 weken geleden. Blijkbaar houd ik deze keer langer vol en kan nu met een héél klein beetje trots zeggen dat ik al 3 kg kwijt ben! Voorlopig wil ik nog 13 kg kwijt. En al wat er daarna af kan gaan, zou ik heel fijn vinden!

2 opmerkingen:

  1. en wat houdt je dieet in ??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon gezond eten, weinig snoepen en zo veel mogelijk diëten. in 2005 is dat toch gelukt. maar toen had ik wel een andere job. dus veel fietsen gaan, lijkt mij een goed plan.

    BeantwoordenVerwijderen