vrijdag 10 juni 2011

Feesten

Woensdag werd de mama 60 jaar! We hadden 's avonds een mini-feestje met champagne en chips, nootjes en olijven. De grotere feesten moeten nog komen. Morgen eentje voor haar vriendinnen. En in juli één voor de familie. De mama was blij met haar cadeautjes en met onze bijdrage voor iets groters. Ik kocht een kaart (zelfs 2) maar eentje was mooier en speciaal voor deze leeftijd. De tekst? "60 is the new 20". Maar het waren vooral het lettertype, het papier en de kleuren die haar aanspraken. Gekocht in de Bijenkorf waar ze veel leuke spullen hebben! Maar ik val in herhaling. Namiddag en morgen is het dus helpen koken voor het feest van morgenavond. En tegen 17 u. verdwijn ik naar lief. In juli mogen we wel komen. Maar ik vind het niet erg. Ik ben namelijk geen vriendin van mijn moeder. Ze blijft een mama.

6 opmerkingen:

  1. Kan lief zich weer eens laten gaan met koken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @veerle: voor 1 keer komt hij eens niet helpen... moet veel thuis in zijn huishouden doen vandaag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff... nog niet eens komen helpen ! Hoe is het toch mogelijk ;=)))

    Dat huishouden is hier meestal ook tussen de soep en de patatten door... hatelijke zaak, maar dient ook te gebeuren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij moest zijn winterbanden laten vervangen (ja, nu nog!), zijn was doen, naar wassalon om te laten drogen, afwasmachine leegmaken, poetsen (alles stofzuigen en dweilen). lijkt mij toch veel want tegen half 5 komt hij mij al halen ;) en dan gaan we samen naar de Delhaize :)

    BeantwoordenVerwijderen