maandag 6 juni 2011

Last minute

Om 12 u. beslissen om Maastricht onveilig te maken op zondag. Om 1 na 12 in de douche springen. Met warrig nat haar vertrekken en 30 min. later parkeren. Lief en ik deden een namiddagje Maastricht. De stad waar onze tweede date doorging. Voorafgegaan door de IKEA. Ja, wij zijn raar... I don't care...
In Maastricht hebben we weer een paar leuke nieuwe winkeltjes ontdekt. Zoals een grote conceptstore onderin de Mozaïekparking. Geweldig! Tweedehands en nieuwe kleding, boeken, spulletjes, ... je vindt er VEEL!
En natuurlijk de Bijenkorf bezocht ... hoe kan het ook anders!
Na een tasje koffie voor het aan  koffie verslaafd lief en een smoothie met banaan en appelsien voor mij trokken we terug richting mijn thuis. Waar de ouders om 23 u. thuiskwamen van hun citytripje vol verhalen. Vandaag was ik een beetje moe, vrees ik.

6 opmerkingen:

  1. Ook nog moe van het blokken en de examenstress zeker?
    Leuk dat jullie er eens een middagje tussenuit gingen. Zal wel deugd gedaan hebben :) Iets gekocht ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cadeautjes voor de mama die binnenkort jarig is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en de mooie grote boekenwinkel in de kerk, die was toch in maastricht, niet? gezellig stadje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heerlijk, zo'n last minute.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Joke: jep, die is in Maastricht en idd prachtig maar daar zijn we deze keer niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen