vrijdag 12 augustus 2011

Dieet

Ik hoop dat ik mag zeggen dat ik vertrokken ben ... Ik weeg nu 3 kg minder en het gaat. Met vrij weinig moeite om eerlijk te zijn. Zeker als ik het vergelijk met de vorige 4 keren. Zaterdag BBQ en ik mag mijn eigen potje meenemen wat ik heel lief vind. Een eigen mager sausje (op basis van yoghurt met curry). Voor de rest eet ik een stukje vlees (rundsvlees) of vis. En véél groenten. We nemen zelf ook wat mee zodat ik hen niet kaal eet :). Ik blijf genoeg eten maar wel gezond. En ik denk dat ik eens moet beginnen nadenken over meer bewegen/sporten. Dat gaat véél doen. Maar met een slechte knie kan je nu eenmaal niet zo veel. Dat was vroeger de reden van mijn bijkomen. Maar ik ga ervoor!

7 opmerkingen:

  1. 't Is een kwestie van karakter en ik heb dat blijkbaar niet ;) Je doet dat goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet een klik maken en dat kan niemand voor jou. maar jij kan dat ook! tuurlijk dat! ga er ook voor, zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Way to go, Lies! Toch echt niet gaan zwemmen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. neen neen niets voor mij ... fietsen is voorlopig het enige wat ik kan bedenken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwemmen is nochtans supergoed voor de knietjes hè;) (bij mij zijn mijn ligamenten door te zwemmen echt sneller genezen dan die keer toen ik niet ging zwemmen - en ja, ik ben ZO lomp:D)
    Het helpt ook wel als je naar zo'n zwembadcomplex kan en dus achteraf een saunaatje/jacuzzi/stoomcabine/... kan meepikken!

    Heb je al eens iets als zumba geprobeerd? Ik vind dat echt leuk, en je beweegt veel. Conditie is niet nodig denk ik, je doet gewoon mee op het tempo dat je wil, en zweten doe je sowieso:D misschien dat spinning en BBB en al die dingen ook wel nog goed zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk dat ik iets moet opbiechten ... ik kan niet zo goed zwemmen ... en ik haat het om je daar zo om te kleden ... en Zumba is slecht voor je knieën (dacht ik) ... maar nog iemand ideeën?
    fitnes is ook niet zo mijn ding ... als ik een dansles vond die niet slecht is voor de knieën?

    BeantwoordenVerwijderen