maandag 15 augustus 2011

Weekend

- Twee rommelmarkten dit weekend! De ene viel in het water. Dus zijn we na 30 min. alweer naar huis teruggekeerd.
De andere was 's avonds en was super leuk. Allemaal stalletjes waar kunst, boeken, zelfgemaakte spullen enzovoort geïnstalleerd waren om te verkopen. Waren leuke mensen bij! Vaak hadden lief en ik grappige conversaties met hen. En weer wat volk tegengekomen. Nice!

- Een BBQ! Ja! Het eten zelf was wel binnen en het BBQ stel stond buiten onder een afdak. Maar het was weer leuk! Ik ben maar een klein beetje bijgekomen dus ik kon mij direct weer herpakken! Geen probleem dus. Ik had magere currysaus gemaakt (met véél yoghurt, mayonaise, een beetje ananassap en currypoeder). En at slechts 1 stuk vlees (een dunne steak). Maar teveel turks brood erbij. Wit brood is niet zo goed maar het was zooo lekker! Weer een hele leuke avond gehad met 5'en.

- Gisteren trokken we naar Brussel om N & W te gaan helpen verhuizen. Rond 13 u. waren we daar en om 20 u. terug thuis. Ze hebben een heel leuk appartement met tuintje gehuurd! 

- Vandaag zijn we een fietstochtje gaan maken. Gans 't stad rond met als afsluiter een terrasje. Was weer fijn om zon op je huid te voelen! En toen was het verlengd weekend weer bijna om.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten