zondag 28 augustus 2011

Weekend

- Begon voor mij op donderdag om 15 u. Daarna had ik afgesproken met lief en met vrienden om naar de herdenking van het Pukkelpopdrama te gaan in H. Het was heel ontroerend en ik was dan ook gedurende de liedjes (akoestisch) en toespraken van Chokri, burgemeester Hilde Claes en medewerker van het eerste uur Luc Janssen vrij emotioneel. Tijdens de woorden van Chokri gingen al de witte roosjes (die je kreeg bij aankomst) de lucht in wat een heel sterk gevoel bij mij opriep en bij velen, denk ik. Later zijn we nog met een aantal iets gaan drinken om na te praten.

- Vrijdag ben ik weer naar de bouw gaan kijken. De tussenmuur was volledig weg en dat gat was hoger gemaakt zodat er meer licht in de keuken binnenkomt. Later gingen we naar de ouders van lief.

- Gisteren had ik namiddag afgesproken met een ex-collegaatje. Ze woont in Nederland en we spreken elk jaar af tijdens de zomer. Het was weer een leuke babbel van 3 u! Heel gezellig. Ze is een super toffe meid!

- 's Avonds hadden we weer afgesproken op café met vrienden. Maar tegen half 12 was ik al stik kapot dus ben ik maar naar huis gegaan.

- Vandaag wordt een lazy sunday. Ik slaap al sinds Pukkelpop slecht. Per nacht word ik gemiddeld 2 à 3 keer wakker. En uitslapen lukt mij niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten