dinsdag 30 augustus 2011

Wat ik wil / waar ik dankbaar en blij om ben

Wat ik wil:
- Kleding maken
- Dansen
- Zingen / zangles 
- Djembé leren spelen
- Beter Spaans leren spreken
- Verder gaan op een spirituele weg ...
- Heel veel lezen
- Festivals met mooi zonnig weer ...

Dankbaar en blij ben ik om:
- Fantastische vriend(inn)en!
- Lief
- Mijn toekomstig huisje
- Mijn droomjob (de huidige)
- Mijn familie
- Mijn ouders
- Spontane vriendelijkheid van onbekenden
- Een groot aantal super collega's
- Dat ik nog leef ...

3 opmerkingen:

  1. djembe wil ik ook al zo lang leren, maar de tijd ervoor .... en terug gitaar spelen !

    Vooral die laaste dankbaarheid komt me zo bekend voor ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon doen Lies! Gewoon doen! Ik ben drie jaar terug ook terug begonnen met gitaar spelen. Op de muziekschool. Ik ben nog steeds blij dat ik die keuze gemaakt heb! Ik speel nog elke dag met gemak en plezier een half uur tot een uur (je hebt de tv niet meer nodig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet het ... ik moet méér dingen doen i.p.v. mij dat enkel voor te nemen ...

    BeantwoordenVerwijderen