dinsdag 3 april 2012

Cola light-stop

Op vrijdag 23 maart stopte ik met Cola Light te drinken. En ook geen Cola, Fanta, Sprite dus. Vandaag zit ik aan dag 12. De eerste dagen dacht ik er nog veel aan maar dat minderde. Ik vind het nu toch al veel gemakkelijker om niet toe te geven aan dat drankje. Ik denk er wel nog elke dag een paar keren aan. Maar ik drink nu veel meer water. En val daardoor stilletjes aan af. Omdat ik minder zin heb in zoetigheid. Ook koffie probeer ik binnen de perken te houden. Met een maximum van 5 tassen per dag. Als ik meer drink slaap ik slecht 's nachts. Mijn laatste tas is altijd rond 17 u. Ik ben heel gemotiveerd om geen Cola Light (en dergelijke) te drinken. Ik dronk namelijk een liter Cola Light per dag!
Ik houd jullie op de hoogte!

3 opmerkingen:

  1. Ik drink niet zoveel frisdrank, ook omdat mijn darmen daar niet goed tegenkunnen. In plaats daarvan snoep ik nog altijd veel! Afvallen zit er hier dus niet in :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen