vrijdag 22 juni 2012

Count your blessings

Count your blessings is een idee van Anki.

1 Ik mocht weer naar twee halve studiedagen van het werk.

2 Deze week dronk ik weer twee lekkere koffietjes bij mijn vaste koffiebar.

3 Ik vond een leuk rokje aan 40% korting.

4 Mijn moeder maakte ook een mooi rokje voor mij.

5 Dat ik vanavond ga aandoen voor de opening van een tentoonstelling.

6 Het schooljaar is voorbij.

7 Nog 5,5 weken en ik verhuissss!!!

8 Happy happy joy joy!!!

9 Ik zag een hele grappige film: The answer man. Ja, met the mom van The Gilmore Girls!

10 En vond een hele mooie cd: de laatste van Regina Spektor.

11 Nog zeven weken en ik heb twee weken verlof.

12 In mijn nieuwe huisje!

13 YES!!!

4 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een leuk onderdeel voor een blog. Misschien dat ik dit ook een vast onderdeel in die van mij ga maken.

    Mooi om eens stil te staan bij de "dagelijkse" dingen in het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo jeeeej ik zit bijna mee te springen met het vooruitzicht op de verhuis. Niets zo leuk als je eigen stekje inrichten, zeker aangezien jullie er al zolang mee bezig zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geloof me vrij, ik stuiter nog veel meer de laatste week! :)))

      Verwijderen