zondag 17 juni 2012

Flashmob

Gisteren deed ik mee aan een flashmob in de Decathlon van Antwerpen. Het was vooral heel erg grappig maar ook heel leuk om eens mee te maken. Vooraf moest ik mij inschrijven via internet. En gaandeweg kregen we mails met de details. Drie dagen op voorhand kregen we de tekst met ingezongen partituur voor bariton, alt of sopraan. Ginds aangekomen op het verzamelpunt kregen we de eerste uitleg en daarna was het oefenen geblazen. Maar dat ging eigenlijk fantastisch. Er waren veel mensen die al in een koor zaten of al aan dergelijke zaken hadden deelgenomen. Spijtig genoeg mag ik niet meedoen met Stash in koor (te oud). Maar als er ooit nog eens zoiets is. Count me in! 

7 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat je een nieuwe blog had. Ik vreesde dat je ermee gestopt was! Goed dat ik de weg teruggevonden heb, dan kan ik wat bijlen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bijlen? Is dat bijlezen of reageren of zo? :)
      Tof dat jij terug blogt! :)

      Verwijderen
    2. Inderdaad, bijlezen that is! ;-)

      Verwijderen
  2. Ah, bij flashmob dacht ik aan mensen die ineens beginnen dansen enzo, maar hier gaat t dus over zingen! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht ook direct aan dansen, zo een zingende flashmob heb ik ook wel eens zien passeren op youtube.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het personeel van de Decathlon deed wel een dansje. En wij, als koor, zongen dus. Was leuk!

      Verwijderen