zondag 5 augustus 2012

Count your blessings

1 Mijn verlof begon woensdag om 16 u.

2 Donderdag en zaterdagvoormiddag ging ik al werken in het huis.

3 Hof omspitten, naar containerpark rijden om beton te dumpen en primer kopen that is.

4 Ik deed al vijf terrasjes sinds woensdag 16 u.

5 Waarvan vier in onze vaste koffiebar.

6 Gisteren zag ik mijn vriendin van Utrecht! We spreken elke zomer af en dat blijft al zo'n vijf zomers duren.
Eigenlijk is het een ex-collegaatje die een vriendin geworden is.

7 Gisteren deed ik nog eens een lokaal festivalletje. Waar ik een steen goeie Dez Mona zag. En voor de derde keer dit jaar Mad About Mountains. Die mij een klein beetje teleurstelden. Wel een super goed nieuw nummer gehoord! Dat belooft!

8 Gisteren kwam de schrijnwerker deurtjes in mijn keldertje en op zolder zetten. Ook een tweede wandje van de wc op het gelijkvloers (ingewikkelde constructie). En hij leverde de plinten voor op de 1e verdieping en de planken voor in de tuinberging. Nice!

9 Vandaag ging ik naar de Pukkelpop herdenking: 1,5 uur muziek en toespraken. Wat me bijblijft: een ontroerende toespraak van de papa van Marijke (één van de vijf slachtoffers van Pukkelpop 2011). Maar ook beklijvende nummers van Piet De Pessemier (van Mad About Mountains die een nummer speciaal voor Pukkelpop 2011 schreef), Stijn Meuris (een fantastische versie van "Het zou niet mogen zijn"), Mauro (een mooie versie van "An end has a start" van Editors). Heel mooie herdenking ... en ik ben blij dat ik ze mag meemaken ...

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, dat van die herdenking!
    Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pukkelpop : het zal toch raar zijn als het van start gaat ...

    BeantwoordenVerwijderen