woensdag 8 augustus 2012

Verbouwing

Misschien las je het al elders. Maar ik vertel mijn dag van gisteren ook even op dit blog.
Om 9 u. kwamen we aan op mijn toekomstige woonplek.
Om 17 u. vertrokken we daar.
Jep, je leest het goed. We hebben daar een hele dag gewerkt.
Wat hebben we gedaan?
- 17 planken en plinten
- 2 wcwandjes
- Een afkasting van buizen
- Deuren naar het keldertje,
2 lagen primer (grondverf) gegeven. De 1e laag van al die dingen was voor eergisteren.
Een stuk of 30 gaten boren deed lief. De schat! Maar dat weet hij intussen wel.
Er werd ook een wc geplaatst door de man van het sanitair. Deze wou ook de allerlaatste chauffage installeren maar ze had een bluts. Dus terug naar de leverancier. Maar mensen, ik heb dus een wc! Ik kan verhuizen! Want ik heb op 1 plaats al water! Yes!
Dat gebeurde allemaal gisteren. We waren geradbraakt toen we thuiskwamen. Benen, enkels, ogen en ruggen deden pijn. Daarom vandaag tot 16 u. rustpauze. En seffens terug! Hup!!

2 opmerkingen:

  1. Ik moet zeggen, courage, het vergt veel uithoudingsvermogen, en de laatste loodjes wegen't zwaarst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is heel herkenbaar, ik trok er ook in toen ik warm water had en elektriciteit. Internet lag er al eerder, een mens moet zijn prioriteiten kennen. Courage!

    BeantwoordenVerwijderen