zondag 6 januari 2013

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.

Weer 2 weken inhalen.

1 Oudjaar voor de 1e keer vieren in eigen huis is toch zalig hoor.

2 Lief stond 4 uur in de keuken en het eten was heerlijk. Gelukkig ligt de keuken knal in het midden van de leefruimte, tussen living en eetruimte in. Dus hij kon echt wel meebabbelen. We mochten trouwens niet helpen. Meermaals een njet! Toen hebben we maar wat afwasjes gedaan.

3 Het ontbijt en de nieuwjaarsreceptie van het werk waren ook leuk.

4 Ondertussen heb ik alweer 4 interviews succesvol afgenomen voor mijn thesis. Nog 17 te gaan.

5 Zo kom ik nog eens op plaatsen waar ik normaal gezien nooit kom en vind daar weleens een leuk schattig winkeltje.

6 Kerstavond met ons 2 was gezellig.

7 Kerstmis bij de opa was ook leuk.

8 Nieuwjaar was druk (18 mensen). Maar het was fijn om mijn achterneefjes (van 3,5 en 1 jaar) terug te zien.

9 Ik kreeg leuke cadeautjes (veel keukenspullen).

10 En doordat ik zolang verlof had, werd mijn huis meer een thuis. Ik woon er nu 4 maanden.

1 opmerking:

  1. 4 maanden! Wat vliegt de tijd he :)
    Heerlijk, een man die kan en wil koken!

    BeantwoordenVerwijderen