maandag 14 januari 2013

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.

1 Interview 5, 6, 7 en 8 (voor mijn thesis) nam ik deze week af.

2 Er was ook een dagje vrij bij om dingen voor te bereiden.

3 En tijd om in mijn vaste koffiebar te zitten.

4 Mijn gebreide sjaalcol is bijna af. Binnenkort foto.

5 Ondertussen ben ik ook beginnen haken. Een sjaaltje in mosterdgeel en blauwgroen.

6  De stapel werk die op mij wachtte na mijn verlof is na een week ook behoorlijk geslonken.

7 Ik kocht in de solden een wasmachine. Nog even wachten op de sanitairman om hem aan te sluiten.
(En op Infrax want de afvoer van het huis is verstopt. Dit is niet echt een blessing ...)

8 Ik maakte weer een resem afspraken voor interviews voor mijn thesis.

1 opmerking:

  1. Ik vind persoonlijk gebreide sjaals mooier dan gehaakte. Gehaakte zijn algauw stijver... Jammer dat ik niet kan breien dus! (Voor dekentjes is het gelukkig omgekeerd en vind ik haken veel mooier dan breien ;)) Ben benieuwd naar het resultaat van beide sjaals.

    BeantwoordenVerwijderen