zondag 20 januari 2013

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.

1 Interview 9, 10 en 11 werden afgenomen.

2 Weer goeie resultaten daar.

3 En overal word ik goed onthaald.

4 Een heel weekend vrij gehad.

5 Maar wel gewerkt heb aan mijn thesis.

6 Een goeie eerste rondleiding vorige maandag voor het 3e leerjaar. Super leuk klasje! Dat project is weer gestart. Elke maandag gedurende zeven weken geef ik een rondleiding in onze bib en begeleid ik opdrachten. Duur van de activiteit: 2,5 u.

7 Mijn kast met boeken om in te geven wordt leger en leger. Ik denk dat ik sinds 1/01/2013 zo'n 60 jeugdboeken heb ingegeven in ons computersysteem.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het idee van het goeie in alles te zien wel leuk eigenlijk. Met veel kleine dingen toch gelukkig zijn, dat moeten we allemaal kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooi geel! Fleurt het grijze winterweer helemaal op :-)

    BeantwoordenVerwijderen