dinsdag 16 september 2014

Van een huis naar een thuis in twee jaar

Laat ik eens vertellen over de buurt waar ik woon. Want het is hier werkelijk een zalige wijk. Twee jaar geleden verhuisde ik naar hier, naar mijn koophuisje. En stilaan leerde ik meer en meer mensen kennen. We wonen langs een servitude dus da's dan ook wel handig (om met mensen in gesprek te geraken). Achter ons huis is een parkje waar veel kinderen komen spelen én honden uitgelaten worden. Leuk! Ik heb het uitzicht vanuit mijn slaapkamerraam op bomen en groen. En ik leer altijd meer en meer mensen kennen. Ook organiseert onze wijk buurtfeesten, kerstdrinks en spontane "op café gaan-momenten". Super toch?! Ook doen wij van ruilhandel: confituur, planten, aardbeien, oude deuren (ja!), etcetera. Het buurtgevoel leeft hier echt. En dat is werkelijk fantastisch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten